لیست کالاهای قابل خرید همراه قیمت در زمینه: میز تحریر تاشو

میز تحریر باکسدار و صندلی طرح کیتی (وایت بردی،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این میز تحریر باکس دار را با توجه به طرح آن می‌توان برای دختران در مناسب دانست گرچه بزرگسالان نیز با تنظیم ارتفاع پایه های آن نیز می‌توانند از این محصول زیبا بهره ببرند. طول و عرض این میز به ترتیب دارای ابعادی 70 و 50 سانتی‌متری بود و ارتفاع آن نیز 75 سانتی‌متر از سطح زمین می‌باشد. از دیگر قابلیت های جذاب این میز همان طور که ذکر شد می‌توان به باکس دار بودن آن اشاره کرد که بسیار برای نظم دهی به اتاق و وسایل لوازم تحریرتان کاربردی می‌باشد.

میز تحریر باکسدار و صندلی طرح مک کویین (وایت بردی،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این میز تحریر تاشو فانتزی طرح مک کویین از متریال های MDF، فلز،نئوپان و ملامینه طراحی و روانه بازار شده است. پایه های این محصول قابلیت تنظیم دارد و می‌توان ارتفاع آن را از کف زمین بر حسب نیازتان تغییر دهید. این میز باکس دار بوده و می‌توانید کتاب و لوازم تحریر خودتان در صورت استفاده نکردن از آن ها برای نظم و مرتب نگه داشتن محیط کار یا اتاقتان درون باکس قرار دهید. همچنین سطح میز وایت بردی بوده و می‌توان به عنوان تخته از آن استفاده کرد که بسیار جالب است.

میز تحریر پایه بلند (ضدخش،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این محصول شیک و ساده، دارای طول و عرض به ترتیب 70 و 50 سانتی‌متر بوده و ارتفاع آن 80 سانتی متر می‌باشد که برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده است. متریال به کار برده شده در این میز تحریر تاشو از فلز،نئوپان و ملامینه است که باعث افزایش عمر و مقاومت آن می‌شود. این میز را حتی می‌توان به عنوان میز مطالعه، میز لپ تاپ و میز کامپیوتر نیز به کار برد که نشان از کاربردی بودن آن می‌دهد. این محصول در رنگ های مختلف و زیبا موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه تان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

میز تحریر تاشو مدل میلاد 70 باکس دار

میز تحریر تاشو مدل میلاد 70، میز تحریری شیک و مدرن می‌باشد که ابعاد آن 50*49*69 بوده که اندازه بسیار مناسب برای یک میز تحریر محسوب می‌شود. مزیت منحصر به فرد این میز را می‌توان به باکس دار بودن آن اشاره کرد که به مرتب بودن و نظم دهی اتاقتان کمک شایانی می‌کند. همچنین پایه های به هر شکلی قابل تنظیم خواهد بود.

میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس مدل 60

این میز تحریر تاشو شیک و ساده از جنس MDF بوده و طول و عرض آن به ترتیب 40 و 60 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین ارتفاع آن آن 40 سانتی‌متر از کف زمین می‌باشد که ارتفاع مطلوبی برای مصرف کننده محسوب می‌شود. پایه های این میز قابلیت تنظیم و انعطاف را به خوبی خواهد داشت که از دیگر مزایای این میز تحریر حساب می‌شود.

میز تحریر تاشو و تنظیم شو سفید شیک یاس مدل ایستاده

محصول مقابل میز تحریر تاشو شیک سفید رنگ مدل یاس می‌باشد که می‌تواند انتخابی مناسب برای همگان باشد. این محصول از نوع ایستاده بوده و جنس ساخت آن از MDF می‌باشد. ابعاد این میز به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 90،70،50 سانتی متر می‌باشد. از مزایا این محصول بسیار زیبا می‌توان به تنظیم کردن پایه های آن برای هر کاری اشاره کرد که بسیار کاربردی و مورد توجه می‌باشد. این میز را به راحتی با خود به مکان های مختلف برده و یا در صورتی که قصد استفاده از آن را نداشته باشید زیر تخت یا مبلمان خود قرار دهید که به مرتب شدن محیط اطراف خود کمک شایانی می‌کند.

میز و صندلی تاشو شیک یاس باکس دار قهوه ای

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید میز تحریرتاشو شیک و مدرن مدل یاس به همراه صندلی قهوه ای رنگ ‌می‌باشد. جنس بدنه این میز همانند محصولات مشابه از MDF بوده و استحکام و دوام بسیار خوبی دارد. از مزایا بسیار مهم این میز ضد خش بودن صفحه و داشتن باکس مخفی می‌باشد که برای قرار دادن و جانمایی کتاب ها و نوشت افزار، بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد.

میز تحریر باکسدار و صندلی طرح توت فرنگی (وایت بردی،تاشو)

این میز تحریر تاشو باکسدار شیک و بچه گانه مناسب برای دانش آموزان دختر بوده و جنس بدنه آن از MDF، نئوپان، ملامینه و فلز می‌باشد. ایعاد این محصول 75*50*70 سانتی‌منر می‌باشد که اندازه ای مناسب محسوب می‌شود. از دیگر قابلیت های این میز می‌توان به باکس دار بودن آن اشاره کرد که فضای بسیار خوبی برای جانمایی کتاب و لوازم تحریر به شما می‌دهد. وایت بردی بودن صفحه میز نیز از دیگر مزایا این محصول با کیفیت می‌باشد.

میز تحریر و لپ تاپ تاشو دو تکه سایز بزرگ مدل Goo28

این محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک میز تحریر و لپتاب تاشو دو تکه است که جنس بدنه آن از MDF می‌باشد. طول و عرض این محصول به ترتیب 70 و 50 سانتی‌متر بوده و ارتفاع پایه های آن از کف زمین نیز 33 ساننی‌متر می‌باشد. از قابلیت های دیگر این کالا می‌توان به تنظیم شیب میز تا 5 زاویه، پایه های تاشو برای نگهداری آن در زیر تخت و مبلمان نیز اشاره کرد.

میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس قهوه ای

میز تحریر تاشو سپهر یاس رنگی از جنس MDF بوده و رنگ آن قهوه ای می‌باشد. از نظر ابعاد، این میز طول 50 سانتی‌متری و عرض 70 سانتی متری دارد که اندازه ای مناسب برای یک میز تاشو محسوب می‌شود. همچنین این میز دارای صفحه ضدخش بوده و پایه های قابلیت تنظیم برای هر کاری را دارد.

میز تحریر تاشو شیک و سفید پارس

این میز تحریر تاشو شیک و زیبا مدل پارس از جنس mdf تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین این میز را به علت داشتن سطح شیبدار می‌توان به عنوان میز لپتاپ، میز تکلیف و میز طراحی برای کشیدن انواع نقشه ها نیز استفاده نمود. به همراه این میز تحریر یه عدد تخته پاکن و ماژیک وایت برد نیز ارسال خواهد شد.

میز تحریر و لپ تاپ تاشو شیک سایز بزرگ مدل G0025

این میز تحریر تاشو شیک و کاربردی را می‌توان علاوه بر استفاده به عنوان میز نوشت افزار و مطالعه، به عنوان میز لپ تاپ نیز به کار برد. جنس بدنه این میز از فراورده چوبی Mdf بوده و عمر و دوام بسیار مطلوبی دارد. این میز تحریر ابعادی با طول 70 سانتی ‌متر، عرض 50 سانتی‌متر و ارتقاع 35 سانتی‌متری دارد که اندازه ای مطلوب و مناسب برای یک میز تحریر به نظر می‌آید.